Összes oldalmegjelenítés

2011. november 10., csütörtök

Sportszelet házilag

Ezt a receptet a Web Cukrászdában találtam még régebben, de most gyorsan kellett valami egyszerű finomság. Jól választottam, mert bevált mindnyájunknak, és tényleg hasonlít a bolti Sportszelethez.
Sportszelet házilag
A receptjét beírom úgy ahogy ott van, nagyon kevés módosítást csináltam rajta.
Hozzávalók:
2 dl tej, 20 dkg margarin, 20 dkg kristálycukor, 1 db rumaroma, 3 evőkanál kakaópor, 50 dkg darált keksz, 2 csomag vaníliás cukor, 10 dkg tortabevonó csokoládé, kevés olaj.
Elkészítés:
A tejben felolvasztjuk a margarint, a cukrot összekeverjük a kakaóval, majd a tejes margarint és a cukros kakaót összekeverjük. Beletesszük a rumaromát, majd hozzákeverjük a vaníliás cukros darált kekszet. Lapos tálcára, aminek van pereme belenyomkodjuk. Leöntjük kevés olajjal hígított csokimázzal. Hűtőbe tesszük, majd szeleteljük.
Én fél adagból csináltam, mert nem volt itthon több keksz. A kekszet diódarálón daráltam, ami elég ócska (pedig nemrég vettem, és bár kinézetre hasonló, csak karikatúrája anyukám régi diódarálójának). Félrecsúszott a szélén elég sok ami darabos maradt, ez látszik  a vágások mentén, meg belereszeltem fél citrom héját. 
       
Alufóliával bélelt műanyag dobozba tettem
(16x26 cm-esbe)
Felszeletelve
Hat cm hosszú, 2,5 cm széles, 2cm  magas kockák

15 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki guszta! Már muszály leszek megcsinálni annyi helyen láttam már és csak halogatom hogy kipróbáljam.Szerintem én is csak fél adagot fogok csinálni, biztosan nagyon finom lett!

    VálaszTörlés
  2. De rég csináltam sport szeletet. Pedig nálunk mindenki nagyon szereti. A tiéd nagyon guszta,ha tehetném vennék is belőle:))

    VálaszTörlés
  3. Igen egyetértek én is szívesen megkóstolnám:) bár még nem jutott eszembe ilyesmivel próbálkozni......

    VálaszTörlés
  4. Oda a fogyókúrás elhatározásom. :o) Kár, hogy nincs internet kóstoló, mert akkor lekapnék egy szeletet a tányérról én is. :o)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon megkívántam ahogyan ránéztem,nagyon jó néz ki és biztos finom is.

    VálaszTörlés
  6. Éva!Próbáld ki, nem fogsz csalódni benne!

    Mónika!Nekünk is nagyon bevált!

    Judóca! Bátran próbálkozz, pofon egyszerű elkészíteni.

    Altair! Mért kellene fogynod?

    Rózsika! Nagyon fini.

    VálaszTörlés
  7. Hét ez tök jó! Pont ma beszéltünk a házi sportszeletről és asszem kéne csinálnom :))) Köszi a receptet!

    VálaszTörlés
  8. Már sok helyen láttam, de még nem próbáltam, guszta nálad is. Amúgy imádom a sportszeletet.:)

    VálaszTörlés
  9. Ányi! Nem bánod meg!

    Kati! Ha imádod, akkor feltétlenül készítsd el!

    VálaszTörlés
  10. Ide is írom: köszi a szót, már évek óta mindig bosszantott, hogy nem jut eszembe! :o)

    VálaszTörlés
  11. Talán mert már nem vagy ezo-Altair.

    VálaszTörlés
  12. Marisz-nagyon guszta, es finom a sport szeleted. Meghozza egeszseges is. Sokkal finomabb hazilag kesziteses, mint amit az uzletben lehet venni.
    Szeretem a csokis tetejet, foleg.

    A fekete cicat nyugudtan viheted, csak kattints a cica ala a widget-re!

    VálaszTörlés
  13. Köszönöm Elisabeth!
    A macskán még gondolkodom, mert ha esetleg bevezetik a macskaadót, azt a családi költségvetés már nem bírja el.

    VálaszTörlés
  14. Mi nagyon szeretjük, rendszeres vendég, de csak rövid ideig bírja, hamar elfogy! :)

    VálaszTörlés
  15. Dina, ezután nálunk is gyakran lesz, főleg ha sietni kell, mert nem kell sütni.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...